Сервісне обслуговування холодильного обладнання
Технічна підтримка обладнання для вашого бізнесу: холодильного та технологічного
Безвідмовна робота устаткування залежить не тільки від якісного товару, але і від регулярного його технічного обслуговування професійної сервісною службою. Постійні збитки від псування продуктів в результаті неправильної експлуатації техніки, примушують замислитися наших клієнтів - сервіс - це затрата або вкладення для економії?
Тісне спілкування з клієнтом, опитування і аналіз ринку дозволяють нам постійно вдосконалювати наш бізнес. Професійна робота Сервісного центру компанії - це надійність і безвідмовна робота всіх бізнес-процесів наших клієнтів.
Все продається компанією Е-груп обладнання має гарантію до 3 років. Гарантія поширюється на обладнання, яке регулярно обслуговується Сервісним центром нашої компанії або іншої уповноваженої сервісною службою. Після виходу продукції з гарантії наш сервісний відділ пропонує клієнтові укласти договір післягарантійного обслуговування.
Фактори, що негативно впливають на якісну роботу техніки
1. Експлуатацію холодильного обладнання або технологічного в безперервному режимі при високих навантаженнях. Розглянемо на прикладі холодильних вітрин, створені для демонстрування продукту. Перевищення показника висоти завантаження товаром у торговельному просторі вітрини, тягне до переробки агрегаторной, тим самим зменшуючи термін її роботи. Завантажувальний рівень викладання товару на вітрину не повинен перевищувати 15 див.
2. За стандартом професійні холодильники для торгівлі розраховані на тривалу роботу при зовнішніх факторах не вище +27 С. А влітку температура наближається до позначки +30 С і більше. Це теж негативний момент у бік працездатності двигуна. Нехтуючи і економлячи на тих же кондирах, ви предскажете майбутню часту поломку придбаної вами техніки.
3. Непостійність в профілактиці. Це буде величезним мінусом особливо влітку і навесні, адже в цей час багато пуху з пилом, забивающих конденсатор.
Рекомендації від Е-груп
- обов'язково персонал повинен пройти інструктаж, а також познайомитися з пристроєм керування обладнанням та правилами його експлуатації.
- доглядайте за своїм обладнанням, тримайте його в чистому і привертала увагу стані.
- один раз за 7 днів проводьте очищення водою з миючим засобом, потім назад чистою водою і витерти насухо.
- для того, щоб досягти мінімізації втрат холодного повітря купе-стулки торгових скринь, вертикальних камер радимо здійснювати відкривання даної техніки по потребі і не на довго.
- харчову продукцію укладають щільно один до одного, а з певним зазором; а також на відстані не менше 5 см до граней корисного об'єму. Завдяки цьому кроку, ви досягнете рівномірної температури по всій площі викладки.
- завантажуйте ваш продукт тоді, коли холодильник набрав вже потрібну вам температуру.
- забороняємо роботу холодильної техніки при несправному контролері або іншої частини автоматики, або при неідеальної проводці.
Тепер ви знаєте, що потрібно для збільшення часу роботи холодильника і зменшення витрат на його ремонтирование.
З усіх питань, що стосуються роботи або придбання холодильного обладнання звертайтеся за телефонами або пишіть на електронну пошту.
- У чому особливість витримки м'яса? Які холодильні шафи потрібні для даної технології? Розкаже Ваш надійний постачальник та консультант – компанія "Є-груп".
- Технологія приготування страв у низькотемпературних печах ISTOMA та в апаратах для Су Вид (sous vide). Технології не стоять дома, з'являється нове обладнання, нові способи приготування. Щоб зрозуміти, чи потрібно Вам вводити їх на свою кухню, потрібно знати, що і для чого використовується. Ми з радістю поділимося з Вами інформацією у статті.