Б/у та уцінене обладнання: чи варто купувати?
Продумуючи і прораховуючи ідеї для приватного бізнесу, багато інвесторів приходять до того, що одним з перспективних і прибуткових напрямків – підприємства громадського харчування: кафе, ресторани, міні-пекарні, фастфуди, піцерії. Кожне з них відноситься до ресторанного бізнесу та харчової промисловості, а до неї пред'являють підвищені вимоги. Фінансові вкладення теж потрібні значні. Прораховуючи вартість обладнання і рентабельність, слід враховувати цей фактор.
Для відкриття підприємства громадського харчування або харчового виробництва знадобляться кілька видів дорогого обладнання. Це можуть бути холодильні та морозильні вітрини і ларі, печі, фритюрниці, розстоєчні шафи, пароконвектомати, тістоміси і багато, багато іншого. Необхідність того або іншого пристрою продиктована особливостями технологічного процесу і те, яку продукцію буде проводити дане підприємство. Навантаження на це обладнання дуже висока, тому важлива не тільки ціна, але і якість, ступінь надійності. Хорошим рішенням в даній ситуації стане б/у обладнання для кафе, ресторанів, піцерій та інших закладів.
Продаж обладнання для кафе і ресторанів
Той, хто жодного разу не стикався з покупкою уціненого обладнання, напевно має сумніви і думає, чи варто ризикувати? Насправді ризики зведені практично до нуля. Уцінене обладнання має невисоку вартість аж ніяк не тому, що воно погане або не дуже надійне.
Коли закривається кафе, фастфуд, їдальня або піцерія обладнання розпродають. При цьому їх якість і надійність не поступаються новому обладнанню, тому що продають його з об'єктивних причин. Такі підприємства можуть закриватися за рішенням інвестора, або у зв'язку з проведенням масштабної реконструкції, переїздом в інше приміщення. Відмінний робочий обладнання стає незатребуваним. Звичайно ж, його виставляють на продаж, тому торгове і кухонне уцінене обладнання буде відмінно служити протягом багатьох років і забезпечить приготування смачних страв, допоможе облаштувати затишну обстановку і обслуговувати клієнтів на високому рівні. Крім усього іншого невисока вартість б/у обладнання зменшує період окупності бізнес-проекту. Підприємство швидше починає приносити прибуток своєму власникові.
Купівля уціненого обладнання актуальна, коли інвестор не впевнений в рентабельності майбутнього підприємства і боїться ризикувати великою сумою грошей, тому використання уціненої техніки покаже, наскільки прибутковий проект.
Купити б/у обладнання: почніть свій бізнес разом з нами
Компания «Е-групп» предлагает широкий выбор уцененного оборудования для кафе, ресторанов и других заведений общественного питания. Мы реализуем кухонное оборудование для ресторанов, кафе, фастфудов и пиццерий. У нас можно купить б/уоборудование: витрины и холодильные лари, плиты электрические, пароконвектоматы, фритюрницы, грили и прочее. Все агрегаты, представленные в нашем каталоге, проходят диагностику, предпродажную проверку и в случае необходимости ремонт, замену вышедших из строя узлов.
Крім продажу наша компанія також надає гарантії на все обладнання. Компанія «Е-груп» не тільки допоможе вам почати свою справу, купивши надійну кухоннуютехнику, але і надасть послуги з встановлення, налагодження та підключення, проведе інструктаж для персоналу. Ми також організуємо доставку обраних товарів у будь-яку точку України. Компанія «Е-груп» – це ваш надійний партнер!
- Апарат для шокової заморозки: навіщо він потрібен на професійній кухні? Сучасна кухня, особливо у сфері громадського харчування, потребує якісного обладнання та інноваційних рішень. Одним із таких пристроїв є апарат для шокової заморозки. Це обладнання стало важливим елементом роботи ресторанів, пекарень, супермаркетів та харчових виробництв.
- 2025 рік тільки розпочався, але вже викликає великі сподівання. Попередній рік був непростим для української сфери HoReCa, хоча й не таким драматичним, як 2022-й. У ньому проявилися ключові риси та тенденції, які зараз або еволюціонують, або залишаються актуальними. 2024 рік продовжив викликати у бізнесу необхідність адаптуватися до нових умов, водночас на український ринок прийшли й тренди, що активно розвивалися за кордоном.